Produse E-boda, ieftine si proaste. Asta ar putea fi noul slogan E-boda.
Desi nu sunt fan al produselor low-cost,mi-am calcat pe inima si am cumparat juniorului meu o tableta E-boda de 9′ de la Domo. A costat 399lei si parea ok pentru a fi o folosi pentru jocuri in special in calatorii. Am cumparat-o in ianuarie iar la mijlocul lunii august a crapat, deja.

 La doar 7 luni de la achizitionare nu mai incarca iar mufa microUsb cica s-a ars. Intre momentul cumpararii si cel al defectarii magazinul Domo s-a inchis si am fost nevoit sa o trimit la reparat prin FanCurier. Cei de la FanCurier foarte amabili s-au oferit sa o ridice ei de la mine de acasa, am refuzat si le-am dus-o eu, stau la 5min distanta de mers pe jos fata de sediul lor. Astazi tableta a revenit din service nereparata iar la telefonul service nu raspunde nimeni. Am trimis si e-mail dar nu s-a obosit nimeni sa imi raspunda.
 Cred ca maine o sa fac si o reclamatie la Protectia Consumatorului, am citit niste comenturi pe pagina lor de FB care ma fac sa cred ca am luat o MegaTeapa. Am uitat sa precizez ca experienta meseriasilor de la service E-boda pare foarte indoielnica, dupa remontare, daca totusi i-au facut ceva, butoanele de pe lateralele tabletei falfaie, stau sa cada.
Nu am sa mai cumpar niciodata produse E-boda si chiar am sa le fac anti-reclama. Nu va mai lasati prostiti, ca mine, de asa zisa garantie, e doar praf in ochi. Daca din 10 clienti pacaliti doar unul isi striga dreptatea in gura mare, ei sunt multumiti cu cei 9 care au inchis ochii la teapa lor.

P.S. Nu de alta dar l-am inregistrat pe gigelul de ma sunat sa imi spuna ca tableta a fost reparata. 😉