Bo călătorește: Vacanța de Paște

Vacanța de Paște în Halkidiki

Paște pe plajă, paște cu soare

Cum spuneam în articol precedent(Road to Halkidiki), am vrut neapărat să petrec câteva zile la soare. Vremea la Hunedoara, de câteva săptămâni a luat-o razna de tot. Parcă avem parte de o toamnă fără sfârșit. Bleacs. :))

4 zile Minunate

După un drum destul de obositor, eram foarte nerăbdător să ajung la destinație. Să ajung să îmi întind oasele, prea multe ore în mașina lasă urme.

Deși râvneam la un pat moale, gândul că am ajuns la 50 de metri de plajă nu mă lăsa în pace. Revin și la plajă, o lecuță mai târziu.

Gazda noastră

Până să vă povestesc ce și cum e pe acolo, vreau să vă zic 2, 3 cuvinte despre gazda noastră.

O da, am avut parte de un super om. Tot drumul ne-a sunat să vadă pe unde suntem și cum suntem. Se interesa de noi mai ceva ca mama. Să știe el că suntem bine și că ne așteaptă cu brațele deschise.

Dimitri, el a fost cel care ne-a găzduit, ne-a așteptat la intrarea în satucul pescăresc Siviri, destinația noastră. După prezentarile de rigoare am purces catre apartamentul pe care ni  l-a închiriat.

Inchiriat la un super preț, 480 de lei, 4 zile, 3 nopți, apartament cu două dormitoare, un living imens și un balcon mare, mai bine zis terasă, cât o garsonieră în Hunedoara.

Nu vreau să uit, am găsit în living un coș mare cu fructe, o butelie de vin, în frigider un bax de apă minerală și un bax de suc, puse la rece. Toate pregătite de Dimitri pentru noi. Toate FREE. Da frate, așa de face turism. Mulți patroni români are avea de învățat de la Dimitri.

În fiecare zi pe la prânz mă suna să vadă dacă e totul ok și dacă am nevoie de ceva. Și chiar am avut. În dimineața primei zile, internetul din apartament făcea figuri și mai mult nu functiona.

Ce a făcut Dimitri? În maxim 30 de minute ne-a bătut la ușa, cu un wifi mobil în mână, tot spășit, nu știa cum să își ceară scuze pentru inconvenient. Cumpărase wifi mobil de 15 Gb, să știe el că o să fie suficient până plecăm, nu voia să ne deranjeze cu vreun meșter pe care l-ar fi adus să repare routerul din casă.

Jos Pălăria Dimitri!!

Haideți să vă arat niște poze din cochetul apartament în care am stat.

Drăguț, nu?

Plajă, mare albastră, nisip fin și taverne pescărești.

Cam despre asta a fost vorba în mini-vacanța noastră de Paște.

Deși am ajuns rupt de oboseală, nu am putut aștepta a doua zi pentru a-mi face hatârul de a băga piciorul în Mediterană. De a simți nisipul fin printre degete, de a face o poza cu apusul pe plajă. O doamne, vreau înapoi. 🙂

Lacrimi și suspine, ce repede a trecut. Așa se întâmplă de fiecare dată când ajung în locuri minunate.

Am rămas cu amintiri plăcute, cu momente minunate și cu sute de poze care să ne reamintesc de această frumoasă aventură.

Recomand cu drag zona Siviri-Halkidiki, oameni frumoși, locuri minunare, liniște și relaxare totală

Un comentariu la „Bo călătorește: Vacanța de Paște”