In topul de anul acesta singurul brand Hunedorean este FARES. Jos palaria in fata lor fata de performata asta. Doar cu strategii manageriale bune ajungi sus, bineinteles insotite de un marketing eficient. Imi aduc aminte ca anii trecuti era unul din sponsorii emisiunii ”Dansez pentru tine”, emisiune care ani la rand a fost lider de audienta in Romania.
Oare in judetul nostru, Hunedoara, nu sunt alte firme care ar putea intra in acest top?
Chiar asa sarac e acest judet?
Nu mai avem companii cu care sa ne mandrim?
Cine sunt vinovatii distrugerii acestui judet?
Si mai ales, peste cati ani o sa apara o noua companie Hunedoreana sau brand Hunedorean in acest top?
Stiu sigur ca ar fi unele branduri care daca ar avea parte de sprijin si de o promovare pe masura am fi mult mai prezenti in aceste topuri. O prezenta cat mai mare a firmelor Hunedorene pe plan national inseamna o VIATA MAI BUNA pentru Hunedoreni.
Mediul privat are nevoie de sprijin din partea autoritatilor locale, iar acum cu fondurile europene se pot face multe lucruri in acest sens. De la reconversie profesionala la marketing la intrastructura si multe alte domenii care pot folosii acei bani. Oameni pregatiti atrag investitori iar infrastructura atrage turisti. Un brand local poate fi si turistic.
Zona Hunedoara, Castelul Corvinilor, are nevoie de un plan de a tine turistul aici pentru cateva zile nu doar cateva ore.
Mocanita, Furnalul de la Govajdie, Lacul Cincis, Tinutul Padurenilor ar putea fi prinse intr-un proiect comun si creat un Brand Hunedorean care are potential URIAS.
Din pacate oamenii politici hunedoreni nu sunt prea preocupati de VIITOR 🙁
Prea multe randuri de alegeri le distrage atentia de la cea ce trebuie facut. De multe ori cea ce fac e doar in timpul acestor alegeri, nu e suficient.
Din pacate mediul privat este reticent la orice e nou. Putini sunt cei care investesc in promovarea propriei afaceri, fie ea in presa, la radio, la TV sau in online. Chiar si o simpla sponsorizare a unei activitati sportive duce la promovare. Ce mult s-ar bucura unii sportivi sa aiba alaturi un sponsor, cat de mic.
”„Dacă acum cinci ani vorbeai despre branduri româneşti, interlocutorii întrebau miraţi dacă avem 50 de branduri. Aveam, dar nu erau promovate, şi nu ne pasă de ele! După cinci ani în care am promovat şi prezentat cele mai puternice 50 de branduri româneşti, am realizat anul acesta primul top 100 cu branduri româneşti puternice”, a declarat Marta Uşurelu, redactor-şef, revista Biz, citat într-un comunicat de presă.”
Pe plan national incet, incet se misca, pe plan local nu prea. E adevarat si faptul ca 90% din banii pentru publicitate sunt la Bucuresti, dar pentru provincie nu sunt necesare bugete mari.
E mai ușor să distrugi decât să construiești. Pentru distrugere s-au luat bani, pentru reconstrucție nu este interes.
… pentru reconstrucție nu plătește nimeni, mai bine zis!…
nu sunt in stare nici cu bani UE sa faca ceva 🙁