Turcia, vacanță în Bodrum(II)

O vacanță de vis, Bodrum

Turcia, vacanță în Bodrum, partea I.

Bodrum, o destinație superbă pe care mi-au propus-o cei de la Prestige Tours .

Continuăm periplul prin frumoasa zonă, BodrumTurcia.

Unde am stat(II)

Ne-am mutat după câteva zile într-un alt loc minunat, dar în cu totul alt registru. Am stat la The Bodrum by Paramount Hotels & Resorts, un resort foarte mare, opulent și desprins parcă dintr-o lume de basm. Vila cu piscină în care am locuit avea până și lift și împreună cu MyLady Diana, o foarte bună prietenă, am rămas cu gura căscată de auriul care ne înconjura.

Ne-am plimbat câteva ture, sus-jos, cu liftul, între parter si etajul unu de câteva ori. Asta, așa până ne-am dezmeticit de opulența în care ne aflam. În afară de lift era ușor să te pierzi oricum în vilă. Avem foarte  multe dormitoare, sufragerii și băi care îți luau ochii.

Piscina privată a vilei a fost locul în care am stat împreună cu gașca la povești multe ore  din noaptea mult prea scurtă.

Am cinat la unul dintre restaurantele din incinta resortului, considerat a fi cel mai bun restaurant de pește și fructe de mare din zonă. Calamarii au fost fabuloși. Într-adevar își merită renumele! Am cinat într-o atmosferă splendidă, acompaniați de muzică și dansând pe ritmuri orientale și nu numai. Trupa care ne-a încântat cu acordurile ei, ne-a dus cu gândul departe în istoria frumoasă a acestor locuri.

M-am luptat cu chiflele calde care acompaniau festinul de pe masă, doar pentru a fi învins de desertul fabulos!

Am ales să nu regret dezmățul culinar, a doua zi dimineata mă mințeam că seara voi fi cuminte și voi sta departe de desert. Nu prea îmi ieșea faza.

Ce am vizitat/făcut în Bodrum(II)

O altă ieșire cu gașca a fost vizita în satul Etrim. Un sat parcă uitat de timp, un sat plin de meșteșugari, artiști în țesutul covoarelor.

O experiență frumoasă, din registrul meu preferat, ALTCEVA, a fost vizita în satul Etrim, un sat unde majoritatea se ocupa cu țesutul de covoare din materiale naturale, motiv pentru care nu exista două covoare la fel. Pot fi cumpărate de aici sau din multe alte colțuri ale lumii, iar prețurile sunt pe măsura calității.

Am vizitat și casuța în care a locuit în trecut cea mai vârstnică femeie din sat, care deși are peste 100 de ani, face înca săpun de casa și se ocupă de gospodărie. Am spus locuit pentru că vechea casa acum e închisă, iar bătrânica locuiește acum într-o căsuță ridicată în aceeași curte.

Am cumpărat de la dumneaei câteva bucăți de săpun și am stat la povești, ocazie cu care am constatat că umorul rămâne neschimbat indiferent de vârstă. Era tare haioasă bătrânica.

Mirosul, culorile, florile, cățelul, găinușețe care cântau bucuroase parcă de curtea plină de oameni, cuptorul în care se făcea gozleme, tihna locului m-au dus cu gândul la copilaria mea de la bunici.

Atât pentru astăzi, gata și cu jumătatea vacanței. Am să revin cu partea a treia și ultima, ultima a acestei frumoase vacanțe.

După cum poate unii au observat, BO a fost nelipsit. Bineînțeles, el fiind mai mereu în centrul atenției.