Turismul în vremuri de criză

Amână, nu anula

Un context aparte, Covid-19

În contextul actual al pandemiei provocate de virusul Covid-19, ne confruntăm cu o situație excepțională de scară globală, ce nu putea fi prevăzută. Astfel, o serie de state și-au închis granițele, au stopat accesul către obiective turistice sau au limitat transportul aerian ca parte a acestor măsuri.

Sfaturi utile pentru a nu rata vacanța de anul acesta

Gradul foarte ridicat de incertitudine generat atât de scenariile posibile ale evoluției pandemiei, cât și de posibilele măsuri ce ar putea fi întreprinse de autoritățile naționale și internaționale ne împiedică să dăm răspunsuri ferme cu privire la evenimente viitoare și la posibilitatea prestării unor servicii.

În această perioadă vorbim individual cu fiecare dintre turiștii noștri și încercăm să găsim cele mai bune soluții, cu impact financiar redus și cu rezultate optime. Vă rugăm să aveți în vedere că prioritar ne ocupăm de situațiile de călătorie din luna MARTIE, apoi APRILIE, iar la momentul potrivit discutam de următoarele plecări.

De fiecare dată am încercat să venim cât mai aproape de tine, iar acum, mai mult decât oricând. Ne arătăm deschiderea că îți suntem alături și promitem să muncim asiduu până ce vom găsi soluțiile potrivite fiecărui turist afectat de această criză.

Cel mai important lucru este să acționăm împreuna! Facem apel la rațiune și răbdare căci câtă vreme ne vom putea înțelege situația reciproc, vom putea să găsim soluțiile cele mai potrivite. Astfel, chiar dacă vom fi nevoiți să facem un compromis, fiecare dintre noi, preferăm ca acesta să fie în favoarea ta și să alegem varianta cea mai bună, care să ajute toți clienții noștri.

Ce fac dacă doresc reprogramarea vacanței mele?

Fiecare își așteaptă cu nerăbdare vacanța mult visată și chiar dacă în următoarea perioadă este mai dificil să călătorim, putem găsi împreună soluții pentru a reprograma călătoria. În urma solicitării tale vom căuta împreună soluții pentru a reprograma vacanța într-o perioadă cât mai potrivită pentru tine. Bineînțeles în condiții similare cu cele achiziționate inițial. Chiar dacă această variantă ar putea genera costuri privind operarea modificărilor și gestiunea contractelor cu furnizorii inițiali. Vom face tot posibilul pentru ca acestea să fie zero sau cât mai mici, pentru tine.

Aceasta este varianta pe care noi o recomandăm pentru majoritatea situațiilor cu care ne confruntăm în momentul de față. Chiar dacă reprogramarea nu este posibilă în condiții normale, înțelegem faptul că nu ai nicio vină pentru aceste evenimente și, cu toate că nici noi nu avem vreo vină în instituirea interdicțiilor de trafic, carantină, etc. (fiind toate mai presus de controlul nostru), vom face tot posibilul pentru a găsi o variantă viabilă pentru tine și pentru familia ta.

*Este posibil ca reprogramarea să fie supusă unor condiții suplimentare, specifice în funcție de pachetul de servicii achiziționat. Ți le vom comunica punctual.

*pentru călătorii după data de 1 mai 2020

Pe fondul situației curente incerte, poate că te-ai gândit să nu mai achiți restul sumelor scadente pentru vacanța ta? Îți înțelegem reticența, însă ne vedem nevoiți să te informăm că, neplata la data scadentă, pentru rezervări cu dată de călătorie după 1 mai 2020, poate atrage după sine o serie de penalizări, independente de voința noastră.

Asta înseamnă că, furnizorii serviciilor pot anula rezervarea ta sau pot crește tariful acesteia (ex. în cazul pachetelor în regim Early Booking), existând posibilitatea de a nu ne returna sumele de bani transmise deja către ei, iar tu poți pierde toți banii deja achitați sub formă de avans. Recuperarea banilor ar fi un proces de lungă durată, cu chemarea în garanție a furnizorului printr-o procedură internațională.

Decizia este doar a ta!

Noi ne angajăm oricum să purtăm negocieri cu furnizorii noștri (companii aeriene, hoteluri, transportatori, etc.) pentru a ne asigura că sumele achitate la următoarele scadente, vor putea fi folosite integral pentru reprogramarea vacanței tale, la nevoie.

Ce fac dacă doresc anularea pachetului de servicii turistice?

În cazul anulării pachetului de servicii de către client se aplică politici de anulare conform contractului. În unele situații penalizările de anulare pot reprezenta chiar 100% din valoarea sa. Desigur că, această situație nu este de dorit pentru niciuna dintre părți, motiv pentru care considerăm că încercarea de a găsi împreună soluții pentru reprogramare poate fi o alternativă de preferat.

Cum procedez dacă doresc reprogramarea sau anularea biletelor de avion

Ȋn situaţia ȋn care ai achiziţionat un bilet de avion pe o cursă de linie (în regim individual), iar compania aeriană a făcut un anunţ oficial cu privire la anularea, suspendarea sau reprogramarea cursei respective, te rugăm să ne contactezi pentru a putea vedea ce opţiuni oferă compania aeriană, punctual şi a te ajuta să reprogramezi zborul sau să solicităm companiei returnarea sumelor nefolosite.  *-sursa: aradon.ro

Suntem în continuare alături de Dvs. 100% și ne implicăm 100% pentru binele Dvs!

Pentru binele tuturor și pentru a reveni cat de repede la normalitate vom reduce activitatea față în față de la sediul nostru (Str. Crisan nr. 2), dar va stăm la dispoziție online:

📞 telefonic: 0751241585 si 0741096093 📧 pe mail: office@discover-turism.ro si discoverturismarad@gmail.com

Eu am convingerea că totul o să fie bine. În astfel de vremuri grele trebuie să apreciem ce avem, să fim mai buni, să ne gândim la viitor. Doar împreună putem trece peste asta. Să auzim de bine.

 

2 comentarii la „Turismul în vremuri de criză”

Comentariile sunt închise.