Produse E-boda, ieftine si proaste. Asta ar putea fi noul slogan E-boda.
Desi nu sunt fan al produselor low-cost,mi-am calcat pe inima si am cumparat juniorului meu o tableta E-boda de 9′ de la Domo. A costat 399lei si parea ok pentru a fi o folosi pentru jocuri in special in calatorii. Am cumparat-o in ianuarie iar la mijlocul lunii august a crapat, deja.
La doar 7 luni de la achizitionare nu mai incarca iar mufa microUsb cica s-a ars. Intre momentul cumpararii si cel al defectarii magazinul Domo s-a inchis si am fost nevoit sa o trimit la reparat prin FanCurier. Cei de la FanCurier foarte amabili s-au oferit sa o ridice ei de la mine de acasa, am refuzat si le-am dus-o eu, stau la 5min distanta de mers pe jos fata de sediul lor. Astazi tableta a revenit din service nereparata iar la telefonul service nu raspunde nimeni. Am trimis si e-mail dar nu s-a obosit nimeni sa imi raspunda.
Cred ca maine o sa fac si o reclamatie la Protectia Consumatorului, am citit niste comenturi pe pagina lor de FB care ma fac sa cred ca am luat o MegaTeapa. Am uitat sa precizez ca experienta meseriasilor de la service E-boda pare foarte indoielnica, dupa remontare, daca totusi i-au facut ceva, butoanele de pe lateralele tabletei falfaie, stau sa cada.
Nu am sa mai cumpar niciodata produse E-boda si chiar am sa le fac anti-reclama. Nu va mai lasati prostiti, ca mine, de asa zisa garantie, e doar praf in ochi. Daca din 10 clienti pacaliti doar unul isi striga dreptatea in gura mare, ei sunt multumiti cu cei 9 care au inchis ochii la teapa lor.
P.S. Nu de alta dar l-am inregistrat pe gigelul de ma sunat sa imi spuna ca tableta a fost reparata. 😉
Da-le incolo de Tablete! Telefonul o sa inlocuiasca tot. Iar apoi Google Glasses sau alta minune…
in mod cert am terminat-o cu ele
In comert exista 4 variante de produse: ieftin si prost, scump si prost, ieftin si bun sau scump si bun, iar tu ai avut parte de prima. Experienta mea cu o tableta de la ei nu a fost una identica cu a ta, ci dimpotriva ca sunt foarte multumit pentru banii ce i-am dat pe ea. Eu am ales o tableta de 7" care am luat-o din altex cu 300 lei si pana in ziua de azi inafara de cateva jocuri care nu au mers poate din cauza ca nu erau facute pt tableta nu am avut treaba cu ea. Problema maxima este sistemul din telefoane si tablete, marele Android care fiind modificat dupa bunul plac al vanzatorului sau a producatorului poate sa cauzeze functionalitati reduse ale aparatului. Deci degeaba dai vina pe eboda cand poti da vina pe android. Toate produsele trebuiesc lasate cu sistemul de operare curat, nemodificat pentru o functionalitate de calitate.
din greseala am sters un comentariu care il vroiam publicat, imi pare rau. Cea ce condamn eu la aceasta firma e in primul rand batjocura fata de un client care are probleme cu produsele lor (adica eu) plus faptul ca daca dai o garantie, asumati-o, nu incerca sa prostesti lumea cu faza ca, MERGE SI ASA 🙁
Pana la urma s-a rezolvat problema sau nu?
Dupa un ping pong de mailuri si niste amenitari din partea mea, au remediat partial problema. Au rezolvat incarcarea tabletei doar de la una din mufe, mufa USB fiind in continuare nefunctionala, dar treaca de la mine ca nu o folosesc, Intre timp am primit un Samsung NOTE2 si nu mai folosesc tableta decat foarte rar. Sfatul meu, daca stiti ca aveti dreptate nu renuntati mergeti pana in panzele albe.
Am avut si eu parte de o teapa de la E- boda. Am cumparat in vara lui 2013 o tableta de 7 inch cred care pe atunci costa 400 de lei. Dupa 1 -2 de folosire nu mai incarca. Am zis sa folosesc garantia ca, na, si mi-am luat o si mai mare teapa. A venit curierul sa o ia de acasa si dupa 1-2 saptamani am primit-o inapoi. Acum incarca, dar era vai de ea, zgariata mai mult decat cand au luat-o, fara aplicatiile pe care le aveam inainte pe ea si cu un scartait dubios intr-o parte. Acum cateva zile, dupa cateva luni de nefolosire, zic hai sa stau pe tableta. Surpriza – touchscreen-ul nefunctional cam 1 cm intr-o parte, iarasi nu se ma incarca si nu prea merge net-ul pe ea nici daca apare ca este conectat.
In concluzie, nu cumparati E-boda. In schimb, incercati Allview, dar si la ei trebuie sa aveti mare grija. Eu am un telefon relativ ieftin, in jur de 500 de lei de la ei, si pot spune ca este foarte performant pentru pretul lui.
Imi pare rau. Clar nu am sa mai cumpar produse Eboda. Daca inca e in garantie retrimite-o. Inca ceva, saveaza mailurile si daca te suna inregistreaza convorbirea. Plus poti incerca sa ii ameninti cu OPC-ul, dar fara injuraturi 😉
Daca nu aveti ce face cu banii cumparati E-BODA, este cea mai mare teapa cu produsele lor si cei de la service daca trimiti ceva la reparat iti cer bani sa le repare daca nu tii le scoate din garantie, eu am patit si nu vreau sa mai aud de iei, dar intai o sa ii reclam pe la opc ca nu vreau sa fiu pacalit asa pe fata
Salutare,
Nici eu cu Eboda nu am avut experiente prea placute. Vad ca mufa USB face la mai multi figuri, si mie mi-a facut. In plus, un R80 luat acum un an jumate, din primele zile am constatat ca nu merge pe net cum trebuie. Nici YT, nici presa, aproape nimic. I-au schimbat chipul de wireless (garantie, dar merge la fel ca inainte) si cu mufa USB am platit eu. Plus transportul tur/retur tot eu. Acum juniorul a reusit sa-i crape display-ul, ma gandeam sa-l schimb la ei. Dar bag seama ca nu sunt recomandati de voi. Poate mai caut si la altii… Numai bine va doresc.
Eu m-am lecuit de tot ce inseamna Eboda
Trebuie sa invatam sa nu mai fim pacaliti si sa ne cerem drepturile. Ajunge cu ''merge si asa''
Am patit-o si eu astazi.Jumatate din display nu mai arata.Tableta este impecabila fizic,fara zgarieturi,nu am umblat sa o desfac iar de la service imi spun ca este spart display-ul in iterior.Cum as fi putut sa il sparg daca in exterior nu are nicio urma iar ea nu este desfacuta.
Solutie service:nu face obiectul garantiei-cred ca au un raspuns tip la toti.
Astept sa ajunga inapoi pentru a le face reclamatie la OPC.
am mai facut prostia sa iau si un telefon tot de la ei prin promotia Petrom.Acesta se inchide aproape la fiecare minut in convorbire.Nici nu ma mai obosesc sa-l trimit in service.
Daca nu vreti sa aruncati banii, nu ai dati pe produse E-boda, dupa parerea mea nu merita, ori trebuie schimbat furnizorul se service.
Si eu tocmai mi-am luat teapa! Mi-am luat un telefon acum 5 luni se zile, si de cateva zile telefonul mi se tot stinge, chiar daca are bateria full…am dat 500 lei pe el. Acum imi vine sa plang de nervi! Le-am trimis cred ca 5 mail-uri si nimeni nu ma suna, nimeni nu imi raspunde…..nu mai stiu ce sa fac